Cégünk vállalja rendszeres vagy alkalmi rendezvények, zenés, táncos összejövetelek rendezvénybiztosítását – ezeket a magyar jogszabályok szigorú engedélyhez kötik. A szakértelmet garantáljuk: munkatársaink rendelkeznek az ilyen irányú végzettséggel és ismeretekkel, elvégezték a szükséges képzéseket. A feladat nem egyszerű, mert a rendezvény típusától és létszámától függően egyeztetni kell a rendőrséggel, a tűzoltósággal, a mentőkkel, a katasztrófavédelmi hatósággal, a természetvédelmi és vízügyi felügyelőséggel és a Népegészségügyi Intézettel is, valamint adott esetben fel kell keresni a rendezvény helye szerinti önkormányzat jegyzőjét, akinél meg kell indítani az eljárást, rendezvénytartási engedélyt kell kérni. Mi ezt mind elintézzük ön helyett!
Vállaljuk továbbá a fentiekhez kapcsolódó biztonsági terv, tervek elkészítését, az ezekhez szükséges hatósági engedélyek beszerzését, természetesen megbízónk igényeinek megfelelően. Ez a megfelelő rutin nélkül időigényes feladat, ám velünk megszabadulhat a problémától, nem kell foglalkoznia a menekülési, tűzvédelmi és mentési tervekkel, a helyszín alaprajzával, a befogadóképességet igazoló dokumentummal, a belépés és a távozás rendjével, a kiürítési tervvel, a biztonsági személyzet létszámával. Minden helyszín és minden rendezvény sajátos, egyedi feltételek biztosításával engedélyezhető, de a szervezés első lépéseikor ajánlott megkeresni az ügyben eljáró hatóságokat – mi ebben segítünk a szakszerű és gyors ügyintézéssel, valamint a tapasztalatainkkal.
Engedje meg, hogy mi keressük fel Önt és kérjen visszahívást kollégánktól!